fbpx Skip to content

Ταχύρρυθμο πρόγραμμα

Εξειδίκευση υπαλληλου Υποδοχής & κρατήσεων

Προφίλ

Το ταχύρρυθμο πρόγραμμα εξειδίκευσης Υπαλλήλου Υποδοχής & Κρατήσεων, κατατάσσεται στην βαθμίδα εκπαίδευσης του Κε.Δι.Βι.Μ.1 και είναι δομημένο και προσαρμοσμένο σύμφωνα με τις ανάγκες των ήδη εργαζόμενων στο χώρο ή των ατόμων που είχαν εργαστεί στο παρελθόν, των ιδιοκτητών μικρών καταλυμάτων καθώς και δευτεροετών σπουδαστών του τμήματος «Στέλεχος Τουριστικών μονάδων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας».

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης 40 ωρών, δίνει τη δυνατότητα σε όσους το παρακολουθήσουν, να αποκτήσουν άμεσα στέρεες βάσεις και να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις και τον ανταγωνισμό σε ένα από τα πιο περιζήτητα επαγγέλματα της τουριστικής βιομηχανίας.

Σκοπός του προγράμματος είναι ο σπουδαστής να εμπλουτίσει τις εμπειρίες του αλλά και να αποκτήσει τις απαραίτητες επιπλέον θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες ώστε να εδραιωθεί και να καταξιωθεί στον επαγγελματικό του χώρο.

Το πρόγραμμα εκπαίδευσης προετοιμάζει τους σπουδαστές για τις πιστοποιήσεις της ACTA, αναγνωρισμένες σε εθνικό αλλά και διεθνές επίπεδο.

Το πρόγραμμα χωρίζεται σε τέσσερις ενότητες:

1η ΤΜΗΜΑ ΚΡΑΤΗΣΕΩΝ :

Διάρκεια: 10 ώρες

Διδασκόμενη ύλη:

  • Κατηγορίες πελατών
  • Τύποι δωματίων- όροι συμφωνίας
  • Τύποι κρατήσεων ( εγγυημένη/μη/σε αναμονή)
  •  Πηγές κρατήσεων
  • Κρατήσεις γκρούπ
  • Ομαδικές κρατήσεις (αθλ. Oμάδες-Vip)
  • Overbooking – διαχείριση –δικαιώματα πελάτη

2η ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ I – Οργάνωση Τμήματος:


Διάρκεια: 11 ώρες

Διδασκόμενη ύλη:

  • Στελέχωση & Οργανόγραμμα
  •  Οργάνωση τμήματος
  • Εμφάνιση και συμπεριφορά
  •  Σχέσεις με πελάτες και συναδέλφους
  • Ο προϊστάμενος υποδοχής /job description
  • Ο υπάλληλος υποδοχής /job description
  • Βάρδιες υποδοχής (παράδοση , καθήκοντα & διαδικασίες)
  • Εσωτερικές πωλήσεις ( upselling)
  •  Overbooking (εσωτερικό & συνολικό)

3η ΤΜΗΜΑ ΥΠΟΔΟΧΗΣ II – Λειτουργίες Τμήματος :

Διάρκεια: 8 ώρες

Διδασκόμενη ύλη:

  •  Allocation
  • Κατάσταση δωματίων
  • Προετοιμασία αφίξεων
  • Early arrivals & έκτακτες
  • Διαδικασία check in ( case study)
  • Προετοιμασία αναχωρήσεων
  • Refused charges & εκπτώσεις λογαριασμών
  • Early departures /day use & curtesy room
  • Τμήμα HSK & επικοινωνία με την υποδοχή
  • Amenities & παροχές δωματίων
  • Τμήμα R/S
  • Λειτουργία Ταμείου
  • Λογαριασμοί
  •  Κλείσιμο τμημάτων & Ημέρας
  •  Έλεγχος υπολοίπων
  •  Προσφορά συμπληρωματικών αγαθών
  •  Νέες τεχνολογίες & υποδοχή

4η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ & ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ:


Διάρκεια: 12 ώρες

Διδασκόμενη ύλη:

  •  Protel
  • Welcome
  • Πηγές παραπόνων
  • TripΑdvisor
  •  Μεμονωμένες Ενότητες
  • Ενότητα 1η + Ενότητα 2η +Ενότητα 3η: Ολοκληρώνοντας αυτές τις ενότητες υπάρχει η δυνατότητα εξέτασης για την πιστοποίηση CFOP της ACTA.
  • Ολοκληρωμένο το πρόγραμμα των τεσσάρων ενοτήτων, οδηγεί στην πιστοποίηση CFOP και ταυτόχρονα παρέχει τις γνώσεις 2 προγραμμάτων μηχανοργάνωσης.

Η συνεχιζόμενη εξέλιξη και αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος, δημιουργεί την ανάγκη για πιστοποιημένη γνώση και σωστή κατάρτιση στα τουριστικά επαγγέλματα. Έτσι, η στροφή στη συνεχή και πιστοποιημένη εκπαίδευση, αποτελούν πλέον μονόδρομο.


Οι απόφοιτοι του ταχύρρυθμου προγράμματος «εξειδίκευση Υπαλλήλου Υποδοχής & Κρατήσεων», ισχυροποιούν τη γνώση τους στο επάγγελμα και πιστοποιούν τις δεξιότητές τους, γεγονός που τους επιτρέπει να διεκδικήσουν καλύτερες θέσεις και απολαβές σε επαγγελματικές.