ΕΡΓΑΣΙΑ O&B Boutique Hotel

ΕΡΓΑΣΙΑ O&B Boutique Hotel

Οι σπουδαστές των τμημάτων Ά και ΄Β Διοίκησης Ξενοδοχείου επισκέφτηκαν το ξενοδοχείο O&B Boutique Hotel και αποκόμισαν διάφορες εμπειρίες. Παρακάτω μας περιγράφουν την εμπειρία τους

Την εργασία ανέλαβαν να εκπονήσουν οι εκπρόσωποι του  Τμήματος Ξενοδοχείου:

  • Παπουτσάκη Αναστασία
  • Παρτσάς Αλέξανδρος

Το O&B Boutique Hotel ιδρύθηκε το Δεκέμβριο του 2005, ξεκίνησε την λειτουργία του με 11 δωμάτια, και επεκτάθηκε τα επόμενα χρόνια δημιουργώντας στον πάνω όροφο ακόμα 11 δωμάτια, φτάνοντας σήμερα συνολικά τα 22. Μια ιδιαιτερότητα του είναι ότι διαθέτει 7 διαφορετικούς τύπους δωματίων, τα βασικά δωμάτια είναι 16 τετραγωνικά μέτρα ενώ οι σουίτες φτάνουν τα 50 τετραγωνικά μέτρα.

Κατά την άφιξη του ο πελάτης έχει την δυνατότητα να απολαύσει δύο διαφορετικούς τρόπους καλωσορίσματος του, τον αλμυρό και τον γλυκό που είναι αποκλειστικά βασισμένα στα Ελληνικά προϊόντα.

Το ξενοδοχείο απαρτίζεται από 4 τμήματα ( Υποδοχή, Εστιατόριο, Μπαρ, Housekeeping). Το προσωπικό όλων των τμημάτων λειτουργεί σύμφωνα με την φιλοσοφία της επιχείρησης, δηλαδή προσπάθεια τον κάνουν να αισθανθεί άνετα με τον χώρο και τις υπηρεσίες μέσο της προσωπικής επαφής (άλλωστε είναι και βασικό χαρακτηριστικό των Boutique Hotels).Ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα δύνεται στη επιλογή του προσωπικού της υποδοχής καθώς ο υπάλληλος της υποδοχής στο ξενοδοχείο από την πρώτη κιόλας στιγμή είναι ο άνθρωπος που θα υποδεχτεί τον πελάτη, θα του ανοίξει την πόρτα και θα τον συνοδεύσει ως το σωμάτιο κερδίζοντας έτσι θετικά σχόλια για την φιλοξενία που παρέχουν προς κάθε πελάτη ξεχωριστά. Η διοίκηση της επιχείρησης δεν λέει όχι στους πελάτες της παρά προσπαθεί με οποιοδήποτε τρόπο να μπορεί να ικανοποιήσει τις επιθυμίες του χωρίς φυσικά να ζημιωθεί η ίδια.

Η υποδοχή και οι κρατήσεις είναι ένα συμπτυγμένο τμήμα στο ξενοδοχείο. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι όλοι οι πελάτες του ξενοδοχείου είναι μεμονωμένοι καθώς κάνουν κρατήσεις διαδικτυακά μέσο της σελίδας του ξενοδοχείου η κάποιου site παροχής  τουριστικού προϊόντος.

Οι τεχνικές διαδικτυακών Marketing που χρησιμοποιεί η επιχείρηση είναι ποικίλες και διαφοροποιούνται ανάλογα με τη ζήτηση της αγοράς. Έτσι προτιμούν πελάτες από όλο τον πλανήτη με τον χαρακτηρισμό ως ποιοτικού πελάτη που επισκέπτεται το  O&B Boutique Hotel να κατέχουν οι Άγγλοι και οι Αυστραλοί καθώς σέβονται και κατανοούν τις παροχές και τις υπηρεσίες ενός Boutique ξενοδοχείου.

[gdl_gallery title=»O&B Boutique Hotel» width=»100″ height=»100″ ]